Şanlıurfa'da gerçekten sağlık konusunda bir şey kalmamış, insanlar perişan durumdalar. Örneğin doktora gittiğimiz zaman net olarak söyleyebilirim ki ne doğru düzgün tedav ediyorlar, ne ilgileniyorlar. Sadece bakıyorlar ve sonra ilaç yazıp gönderiyorlar, doktorlarda görevlerini yerine getirmiyorlar, bana göre hak ettikleri maaşı almıyorlar.
Mehmet Başkurt sağlık 2
Bunlar da ilginizi çekebilir