Şanlıurfaspor Kulüp Başkanı Hasan Avcı ve yönetim kurulu üyeleri, Hasan Şıldak’ı makamında ziyaret etti.
Gerçekleşen ziyarette kulübün yürüttüğü çalışmalar, yeni sezon hazırlıkları ve hedefleri hakkında görüş alışverişinde bulunuldu. Samimi bir ortamda gerçekleşen görüşmede, sporun gelişimi ve kulübün geleceğine yönelik değerlendirmeler yapıldı.
Ziyaretin sonunda Kulüp Başkanı Hasan Avcı tarafından Vali Hasan Şıldak’a kulübün forması hediye edildi. Kulüp yönetimi, gösterdiği ilgi ve misafirperverlikten dolayı Vali Şıldak’a teşekkür etti.