Şanlıurfa Birlik Vakfı'nın sosyal medya hesabından yapılan paylaşımda, İl Emniyet Müdürü Atilla Aksoy'a ziyaretlerinden dolayı teşekkür edilerek, başarı dileklerinde bulunuldu. Paylaşımda şu ifadeler yer aldı:

Şanlıurfa’da Müteahhitler ve Tapu Kadastro Görüşmesi: Sorunlar Masaya Yatırıldı!
Şanlıurfa’da Müteahhitler ve Tapu Kadastro Görüşmesi: Sorunlar Masaya Yatırıldı!
İçeriği Görüntüle

"Şanlıurfa İl Emniyet Müdürü Atilla AKSOY beyefendiye ziyaretleri çok teşekkür ederiz. Sayın müdürümüze muvaffakiyetler dileriz."

Ziyaretin, Şanlıurfa'daki güvenlik ve sosyal işbirliği açısından önemli bir adım olduğu belirtildi.