İftar programı, Mehmet Begit’in ev sahipliğinde gerçekleştirildi. Programa Mustafa Gürbüz’ün yanı sıra kurum amirleri, Erol Açılan, Ömer Güneş ile şehit yakınları ve gaziler katıldı.

Diyanet İşleri Başkanlığı tarafından her hafta yayımlanan yeni ve gündeme dair mesajlar içeren cuma hutbesi, camilerde o
Diyanet İşleri Başkanlığı tarafından her hafta yayımlanan yeni ve gündeme dair mesajlar içeren cuma hutbesi, camilerde o
İçeriği Görüntüle

Programda şehit aileleri ve gazilerle yakından ilgilenilirken, birlik ve beraberlik vurgusu yapıldı. Katılımcılar iftar sofrasında bir araya gelerek sohbet etti.

İftar programı, şehitler için yapılan duaların ardından sona erdi.

Kaynak: Haber Merkezi