Gündem

Şanlıurfa'da Veda Ziyareti! Onur Şatıroğlu Yeni Görevi Öncesi DSİ'yi Ziyaret Etti

Cumhurbaşkanlığı Kararnamesi ile Ordu Vali Yardımcılığına atanan Onur Şatıroğlu, Şanlıurfa'dan ayrılmadan önce DSİ GAP 15. Bölge Müdürü Ali Naci Kösalı'ya veda ziyaretinde bulundu.

Abone Ol

Cumhurbaşkanlığı Kararnamesi ile Şanlıurfa Vali Yardımcılığı görevinden Ordu Vali Yardımcılığı görevine atanan Onur Şatıroğlu, DSİ GAP 15. Bölge Müdürü Ali Naci Kösalı'ya veda ziyaretinde bulundu.

Gerçekleşen ziyarette bir süre sohbet edilirken, Şatıroğlu'nun Şanlıurfa'daki görev süresince yürütülen çalışmalar da değerlendirildi.

DSİ GAP 15. Bölge Müdürü Ali Naci Kösalı, nazik ziyaretinden dolayı Onur Şatıroğlu'na teşekkür ederek, yeni görev yerinde başarılar diledi.

Ziyaret, günün anısına çekilen hatıra fotoğrafıyla sona erdi.